Κάντε τη σαλάτα βασικό γεύμα

ΥΓΕΙΑ ,

H σαλάτα συνηθίζεται να αποτελεί συνοδευτικό πιάτο του κυρίως γεύματος, ωστόσο με κάποιες διατροφικές τροποποιήσεις θα μπορούσε να αποτελεί ένα ιδανικό κυρίως γεύμα. 

Ιδιαίτερα το βραδινό γεύμα το οποίο θα πρέπει να είναι ελαφρύτερο και χαμηλότερο σε θερμίδες από το μεσημεριανό, θα μπορούσε να είναι μια «σύνθετη» σαλάτα. 

Για να αποτελεί η σαλάτα το κυρίως γεύμα της ημέρας, θα πρέπει να περιέχει εκτός από τα λαχανικά και μια πηγή λιπαρών, μια πηγή πρωτεΐνης και φυσικά μια πρόσθετη πηγή αμύλου.

Τα λαχανικά της σαλάτας μπορεί να είναι φρέσκα λαχανικά εποχής, ωμά ή βραστά. Η πηγή λιπαρών που ενδείκνυται για να είναι υγιεινή η σαλάτα είναι το ελαιόλαδο.

Ωστόσο, μπορούν να χρησιμοποιηθούν μαγιονέζα χαμηλών λιπαρών, μουστάρδα ή και μια σως με γιαούρτι.

Επίσης πηγή λιπαρών είναι και το τυρί. Το τυρί εκτός από πηγή λιπαρών αποτελεί και καλή πηγή πρωτεΐνης. Άλλες καλές πηγές πρωτεΐνης για τη σαλάτα είναι ο τόνος, το κοτόπουλο, το ζαμπόν γαλοπούλας, το αυγό, τα θαλασσινά και ο σολομός.
Τέλος, πηγές αμύλου ιδανικές για σαλάτα είναι το κους κους, το κρουτόν, το καλαμπόκι, οι φρυγανιές, τα κριτσίνια, τα κρίθινα παξιμαδάκια και το ψωμί. Κάντε λοιπόν τις σαλάτες τρόπο ζωής ακόμη και ως κανονικά γεύματα.

Πηγή: neadiatrofis.gr

Σχετικά Άρθρα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Διημέρου 4/6 - 5/6

Δείτε ποια φαρμακεία θα εφημερεύουν...

Πρώτη τοποθέτηση αορτικής βαλβίδας μέσω καθετήρα

Εμφύτευση διακαθετηριακής αορτικής βαλβίδας τύπου Symetis από την κορυφή της καρδιάς με μια μικρή χειρουργική τομή πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά...

ΤΙ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΑ ΦΙΛΙ

Εδικά το πρώτο Φιλί ... ( Υπάρχει και Αφιέρωση )