Η θρεπτική αξία της σπανακόπιτας

ΥΓΕΙΑ ,

Η διατροφική ανάλυση μιας κλασσικής συνταγής

Η σπανακόπιτα, ένα από τα παραδοσιακά σπιτικά πιάτα, όπως προκύπτει από τη διατροφική ανάλυση της συνταγής της, έχει σχετικά λίγες θερμίδες και λίγα λιπαρά. Τα λιπαρά της, κυρίως μονοακόρεστα, προέρχονται από το ελαιόλαδο της συνταγής. Δεν περιέχει καθόλου χοληστερόλη, ενώ η περιεκτικότητά της σε νάτριο είναι πολύ χαμηλή, στην περίπτωση που δεν περιέχει καθόλου τυρί.

Στα γεύματα…
Θα μπορούσαμε να την καταναλώσουμε ως σνακ, ενδιάμεσα από τα κυρίως γεύματα, ή σε μεγαλύτερη ποσότητα (π.χ. 2-3 κομμάτια των 100γρ. ανάλογα με το πρόγραμμα διατροφής το οποίο βρισκόμαστε) ως κυρίως γεύμα.

Σε συνδυασμούς

Προκειμένου να αυξήσουμε την κατανάλωση πρωτεΐνης - και κατά συνέπεια να αυξήσουμε το αίσθημα πληρότητας και κορεσμού - θα μπορούσαμε να συνοδέψουμε τη σπανακόπιτα με γιαούρτι ή 1-2 σπιρτόκουτα τυρί, που έχει πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας ή ακόμη και με σαλάτα! Επιπλέον, για να αυξήσουμε τη βιοδιαθεσιμότητα του σιδήρου που περιέχεται στο σπανάκι της πίτας θα μπορούσαμε να καταναλώσουμε κάποια πηγή βιταμίνης C, όπως ένα χυμό πορτοκάλι ή ένα ακτινίδιο.


Πηγή: nutrimed.gr

Σχετικά Άρθρα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Διημέρου 4/6 - 5/6

Δείτε ποια φαρμακεία θα εφημερεύουν...

Πρώτη τοποθέτηση αορτικής βαλβίδας μέσω καθετήρα

Εμφύτευση διακαθετηριακής αορτικής βαλβίδας τύπου Symetis από την κορυφή της καρδιάς με μια μικρή χειρουργική τομή πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά...

ΤΙ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΑ ΦΙΛΙ

Εδικά το πρώτο Φιλί ... ( Υπάρχει και Αφιέρωση )