Η κατάλληλη διατροφή για υγιή μαλλιά!

ΥΓΕΙΑ ,

Η διατροφή και ο σύγχρονος τρόπος ζωής παίζουν σημαντικό ρόλο για την υγεία των μαλλιών, τόσο των ανδρών όσο και των γυναικών. Η ανδρικού τύπου αλωπεκία, που αφορά απώλεια μαλλιών στην κορυφή του κεφαλιού και είναι κληρονομική δεν μπορεί να προληφθεί. Αυτό που μπορείτε, ωστόσο να κάνετε είναι να εξασφαλίσετε ότι η τρίχα και τα θυλάκια «τρέφονται» σωστά, με σκοπό να βοηθήσετε να αποτραπεί η αποδυνάμωση του σώματος της τρίχας και η αργή αναδόμησή της, που προκαλούνται από διατροφικές ελλείψεις.

Δίνοντας έμφαση στα παρακάτω τρόφιμα θα βοηθήσετε στη θρεπτική υποστήριξη του θύλακα και του σώματος της τρίχας.

Φρούτα και Λαχανικά για αντιοξειδωτικά
Όντας πλούσια σε αντιοξειδωτικά, διάφορες βιταμίνες και μέταλλα, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι ένα σημαντικό μέρος της διατροφής μας. Παρέχουν απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την αύξηση τρίχας, όπως π.χ. βιταμίνη C για τη σύνθεση του κολλαγόνου, που δίνει δομή στα μαλλιά.

Ολικής άλεσης για αδιάλυτες φυτικές ίνες
Τα προϊόντα ολικής αλέσεως συνιστούν σημαντικές πηγές αδιάλυτων φυτικών ινών, που είναι ζωτικής σημασίας στην καταπολέμηση της αντίστασης στην ινσουλίνη. Επιπλέον, αποτελούν μια φυσική πηγή βιταμίνης Β6 και συχνά είναι εμπλουτισμένα με φυλλικό οξύ, συστατικά σημαντικά για να εξασφαλιστεί καλή παροχή αίματος και οξυγόνου – και να θρέψει τον θύλακα και την τρίχα.

Γαλακτοκομικά για Βιταμίνη Α
Η τρίχα αποτελείται κυρίως από την πρωτεΐνη κερατίνη, οπότε επόμενο είναι η πρωτεΐνη του γάλακτος να βοηθά την ανάπτυξη αυτής. Οι περισσότερες μάρκες γάλακτος είναι επιπλέον εμπλουτισμένες με βιταμίνη Α, που βοηθά στην πρόληψη απώλειας της τρίχας, από ανεπάρκεια βιταμίνης Α.

Κρέας για ψευδάργυρο
Το άπαχο κρέας δεν είναι μόνο πηγή πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας, αλλά περιέχει επίσης άφθονες ποσότητες των βιταμινών του Β-συμπλέγματος (π.χ. Β6 και Β12 και βιοτίνη). Το πιο σημαντικό είναι ότι παρέχει σίδηρο και ψευδάργυρο, που απαιτούνται για την πρόληψη της τριχόπτωσης από ελλείψεις σε αυτά τα ανόργανα στοιχεία.

Νερό
Η επαρκής κατανάλωση (μη καφεϊνούχων) υγρών βοηθά τη μεταφορά θρεπτικών συστατικών και διατηρεί τα μαλλιά ενυδατωμένα και δυνατά.




Πηγή: iatronet.gr

Σχετικά Άρθρα

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Διημέρου 4/6 - 5/6

Δείτε ποια φαρμακεία θα εφημερεύουν...

Πρώτη τοποθέτηση αορτικής βαλβίδας μέσω καθετήρα

Εμφύτευση διακαθετηριακής αορτικής βαλβίδας τύπου Symetis από την κορυφή της καρδιάς με μια μικρή χειρουργική τομή πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά...

ΤΙ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΑ ΦΙΛΙ

Εδικά το πρώτο Φιλί ... ( Υπάρχει και Αφιέρωση )