Εκδρομή της Ένωσης Ρουμελιωτών Γαλατσίου στην ορεινή Θεσσαλία

ΤΗΛ & FAX: 210-2914713 & 210-2926588

ΚΙΝ. 6976026384 & 6940718320

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Ένωση ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ – ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ πραγματοποίησε διήμερη εκδρομή, στις 12 και 13 Οκτωβρίου στον ορεινό όγκο των Νομών Καρδίτσας και Τρικάλων.

Το Σάββατο μετά την αναχώρηση από το Γαλάτσι κάναμε μια στάση έξω από τη Λαμία για καφέ.

Μετά, αφού περάσαμε το Δομοκό, διασχίσαμε τη Νότια Θεσσαλία και περνώντας από την Καρδίτσα ανηφορήσαμε για την τεχνητή λίμνη Πλαστήρα, που φέρνει το όνομα ενός από τους εμπνευστές του μεγάλου έργου αυτού που δίνει ζωή στην περιοχή και ο οποίος διετέλεσε και πρωθυπουργός της χώρας.

Το τοπίο είναι επιβλητικό. Το μεσημέρι φάγαμε στην παραλία της λίμνης στο Λαμπερό. Αφού ξεκουραστήκαμε κάναμε το γύρω της λίμνης με μια σύντομη στάση για καφέ στο ωραίο  παραδοσιακά χτισμένο χωριό Πεζούλα αναχωρήσαμε για την Καλαμπάκα.

Το βράδυ φάγαμε όλοι μαζί σε μια ταβέρνα στο κέντρο της Καλαμπάκας όπου διασκέδασαμε με δημοτικά και λαϊκά τραγούδια κατά τύχη παρέα με μια ομάδα Σέρβων προσκυνητών των Μοναστηριών των Μετεώρων. Το πρωί ανεβήκαμε στα Μετέωρα όπου επισκεφθήκαμε το μοναστήρι του Αγίου Στεφάνου. Ο οδηγός κ. Λεωνίδας ήταν ο καλύτερος ξεναγός και μας ενημέρωνε με θαυμαστή λεπτομέρεια για το κάθε μέρος.

Μετά από μια σύντομη βόλτα, στην πραγματικά πολύ ωραία πόλη των Τρικάλων, ανεβήκαμε στα ελατοσκέπαστα βουνά της Πίνδου, στο Περτούλι και το μεσημέρι παραμείναμε για φαγητό στο ωραίο χωριό Ελάτη. Αφού ξεκουραστήκαμε και περιηγηθήκαμε στο χωριό, αναχωρήσαμε για την επιστροφή.

Ο πρόεδρος στο τέλος ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες και ευχήθηκε να επαναληφθούν τέτοιες ωραίες στιγμές που μας φέρνουν πιο κοντά, στις δύσκολες εποχές που ζούμε.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο Πρόεδρος   Ο Γραμματέας

Σχετικά Άρθρα

Θανάσης Μπούρας

Επικήδειος λόγος

«Έφυγε από τη ζωή» ο δημοτικός σύμβουλος Θανάσης Μπούρας

Ένας εξαίρετος Άνθρωπος με ευγένεια ψυχής, ήθος, αξιοπρέπεια και ακεραιότητα.

Κοπή πίτας Ενωσης Ρουμελιωτών

Πρόσκληση από την Ένωση Ρουμελιωτών για την εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας... Μάθετε που και πότε θα γίνει